طراحی برج خنک کننده

دوشنبه 17 آبان 1395
14:34
مهران

این روزها می توان شرکت های مختلفی را یافت که در زمینه طراحی برج خنک کننده مشغول به فعالیت هستند. اما شما اگر می خواهید برای خرید برج خنک کننده اقدام نمایید بهتر است قبل زا هر چیزی بدانید که لازمه انجام یک طراحی استاندارد و علمی داشتن مهارت و تجربه کافی در کار است.همچنین در کنار مهارت و تجربه فنی نیازمند استفاده همزمان از دانش آکادمیک نیز می باشد و با تلفیقی از این دو می توان انتظار داشت که خروجی خوبی حاصل شود.

واحد های صنعتی به دلیل استفاده از تجهیزات و ادوات بزرگ همیشه با مشکلی روبرو هستند که ناشی از گرم شدن بیش از حد دستگاه ها است و همین امر در بسیاری از مواقع موجب اختلال در کار خواهد شد. باید به روشی مطمئن و دقیق بتوان گرمایی که ناشی از کار دستگاه ها است را دفع کرد تا در ادامه دچار مشکل نشویم.به همین منظور بسیاری از واحدهای صنعتی به فکر استفاده از برج خنک کننده هستند چرا که این دستگاه با توجه به نحوه عملکردش می تواند براحتی دمای محیط و دستگاه ها را رد حد نرمال نگه دارد.

حال که مشخص شد وظیفه ای که این محصول باید انجام دهد تا چه حد مهم است پس بیاد بیشتر از قبل به مبحث طراحی برج خنک کننده بپردازیم و حتما توصیه می کنیم تنها از شرکت هایی اقدام به تهیه این نوع محصولات نمایید که معتبر بوده و دارای سابقه ای درخشان می باشند.ممکن است یک اشتباه در انتخاب شما باعث شود تا هم هزینه ای بی جهت برایتان حاصل شود و هم در نهایت خروجی که باید از این دستگاه بگیرید رضایت بخش نباشد.

کارشناسان ما رد مجموعه نوین تهویه صنعت اماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی که در بخش تماس با ما سایت قرار داده ایم با ما در ارتباط باشید و از مشاوراه هیا رایگان ما برخوردار شوید.ما بر اساس نیاز شما بهترین ها را از انواع برج خنک کنبرایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

قدم اول در مشاوره ای که توسط نوین تهویه صنعت به شما عزیزان ارائه می شود این است که دقیقا نیاز سنجی شود که شما برای واحد صنعتی خود چه نوع برجی می خواهید . ما ابتدا درباره ابعاد کاری شما از شما سوالاتی خواهیم پرسید همچنین در مورد موقعیت جغرافیایی مکانی که قرار است برای ان اقدام به طراحی برج خنک کننده نماییم نیز از شما خواهیم پرسید.در ادامه با توجه به اطلاعات بدست امده به شما محصولی که واقعا بتواند جوابگوی کارتان باشد را پیشنهاد خواهیم داد.

ما در نوین تهویه صنعت قادر به تولید برج خنک کننده در مدل های مختلف گردو مکعبی می باشیم در ابعاد و تناژ های مختلف هستیم.کارهایی که توسط ما ارائه می شود همگی دارای گارانتی بی قدی و شرط هستند و شما می توانید بعد از خرید از پشتیبانی رایگان ما نیز بهره مند شوید.

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم با توجه به وضعیت آب و هوایی که در ان قرار دارید باید نسبت به انتخاب برج مناسب اقدام نمایید. اگر در مکانی قرار گرفته اید که دسترسی به آب برایتان دشوار نیست پیشنهاد می کنیم از مدل های مرطوب استفاده نمایید. اام اگر در مکان های خشک و کم آب هستید قطعا باید از برج های خشک استفاده کرد تا در مصرف آب نهایت صرفه جویی به عمل آید.

اما مدلی دیگر وجود دارد که در واقع تلفیقی از این دو مدل می باشد و به نام برج خشک-مرطوب معروف است که به نوعی دارای راندمان کاری بالاتری هم است.به هر حال شما در اخر با توجه به مشاوره هایی که در اختیارتان قرار می دهمی مختار هستید تا هر کدام از مدل هایی که می خواهید را به ما سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن برایتان طراحی و تولید نماییم.


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برج های خنک کننده صنعتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]