تعمیرات برج خنک کننده در مدل های مختلف

دوشنبه 17 آبان 1395
14:33
مهران

یکی از مشکلاتی که تا همین چند سال پیش گریبان گیر واحد های صنعتی بود مبحث تعمیرات برج خنک کننده بود , در گذشته ای نه چندان دور اگر این ادوات نیازمند تعمیر و مرمت بودند به دلیل نبود دانش فنی داخلی نیاز مند صرف هزینه های زیادی برای بر طرف کردن عیبو این دستگاه ها بود اما اکنون با توکل بر خدواند متعال شاهد هستیم که به صورت ۱۰۰% دانش طراحی و تولید و تعمیرات انواع برج خنک کن بومی شده و تمام نیاز های واحد های صنعتی توسط جوانان همین مرز و بوم قابل برطرف کردن است.

مجموعه نوین تهویه صنعت در همین راستا با در اختیار داشتن کادری فنی و مجرب اقدام به طراحی و تولید و تعمیرات برج خنک کننده در مدل های مختلف کرده است.شما عزیزان و متقاضیان گرامی می توانید با ما در ارتباط باشید و نیازهای واحد صنعتی خود را اعلام نمایید تا بر اساس همان نیاز ها برایتان محصولی کاملا اختصاصی و از نظر قیمتی مناسب را طراحی و تولید نماییم.

معمولا برج خنک کننده را از یک نگاه به دو دسته تقسیم می کنند : بخش اول برج هایی هستند که از کشش طبیعی هوا جهت خنک سازی استفاده می کنند و بخش دوم هم شامل برج هایی می شود که از کشش مکانیکی هوا جهت خنک سازی سود می برند.

خوب مشخصا برج های دسته اول دارای مصرف انرژی کمتری هستند چون از نیروی باد به صورت طبیعی استفاده می کنند. هزینه نگه داری اینگونه برج ها نیز پایین تر است. اما مدل دوم به دلیل استفاده از یک فن قدرتمند دارای هزینه های نگه داری و تعمیرات جانبی خاص خود هستند اما اگر راندمان کاری این برج را با هم مقایسه کنیم به طبع مدل کشش مکانیکی دارای شرایط مطلوب تری می باشد.

در طراحی برج خنک کننده که توسط مجموعه نوین تهیوه صنعت صورت می پذیرد ما ابتدا واحد صنعتی شما را بازدید خواهیم کرد و نیازهای شما را دقیقا بررسی می کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با کمترین هزینه ممکن برجی برایتان طراحی و تولید شود که بتواند تمامی نیازی های واحد شما را پاسخگو باشد. در مورد خدمات پس از فروش تمامی محصولات ما دارای گارانتی بی قید و شرط بوده و چنانچه زمانی هم به مشکل بر خوردند توسط تیم فنی نوین تهویه صنعت به راحتی قابل رفع و تعمیر می باشند.

تولید برج خنک کننده اگر به صورت کشش طبیعی هوا باشد معمولا در سه دسته زیر می توان انها را طراحی نمود :

مدل استخرهای خنک کننده

مدل آبپاش

مدل استخر های تزیینی

در مدل اول سعی شده است تا در سطح استخر تماس میان اب و هوا رخ دهد و از این حالت برای خنک سازی استفاده شود.البته در مدل استخری برای خنک سازی بیشتر سعی شده است تا بخشی از حرارت را به کف استخر منتقل نمایند .در مقایسه با دیگر مدل ها معمولا مدل فوق دارای راندمان کاری پایین تری است و معمولا برای واحد های صنعتی بزرگ و مهم توصیه نمی شود.

اما مدل دوم که به صورت آبپاش است در واقع بدین صورت عمل می کند که با قرار گرفتن آبپاش هایی که چندین فوت بالاتر از استخر قرار گرفته اند عمل خنک سازی را انجام می دهند.بدنه این استخرها دارای دیواره های روزنه دار گنبدی شکلی بوده و کار اصلی آنها جلوگیری از انتقال آب توسط جریان هوا می باشد.در این مدل شما می توانید از فضای کمتری نسبت به حالت اول استفاده نمایید و همچنین هزینه ساخت و تولید ان به مراتب نسبت به مدل اولی کمتر است. از نظر استحکام و مقاوم بودن نیز مدل فوق دارای قوام و دوام بسیار خوبی است و کمتر مشاهده شده که دچار مشکل شود.

اما روش سوم تنها زمانی کاربرد دارد که حجم خنک کنندگی ما واقعا کوچک باشد و آن زمان است که توصیه می شود از این مدل استفاده نمایید. در این روش میزان تبخیر آب به مراتب نسبت به دو مدل قبلی بالا تر است و باید دقت کرد که اگر با کمبود آب مواجه هستید از این مدل استفاده نکنید.در عوض میزان خنک کنندگی بالایی داشته و در زمانی کوتاه می تواند عملیات خنک سازی را انجام دهد.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برج های خنک کننده صنعتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]